Czy oświetlenie ewakuacyjne w budynku przemysłowym jest potrzebne?

#2016-09-05 00:03:59 

konsolowiec

Użytkownik

Witam! Mam pytanie i proszę o poważne, rzetelne odpowiedzi bo sprawa jest ważna i nie chciałbym zapłacić jakiejś kary. Mam firmę, dwa budynki – biuro i halę montażową, czy na tej hali gdzie są także wydzielone pomieszczenia dla pracowników muszę umieszczać oświetlenie ewakuacyjne? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
#2016-09-05 01:34:11 

bartkowa

Użytkownik

Niestety nie jestem prawnikiem z wykształcenia i sama nie wiem ale wydaje mi się że chociażby dla bezpieczeństwa ludzi tam pracujących przydałoby się zamontować odpowiednio widoczne oświetlenie ewakuacyjne, które pomogłoby w razie czego trafić do wyjścia. Nie wiem czy za brak można dostać jakąś karę, ale jeśli istnieje obawa to warto zdusić ja w zarodku i kupić co trzeba.
#2016-09-05 03:19:13 

olinka

Użytkownik

Cześć, przepraszam za zmianę tematu ale szukam kinkietów naściennych. Może wiecie gdzie dostanę takie w dobrej cenie?
#2016-09-05 06:06:45 

bartkowa

Użytkownik

Niemal całe oświetlenie domowe kupowałam tu - http://www.gitmarket.pl/kinkiety-nascienne/, od razu masz link do kinkietów. Mają bardzo dobrej jakości produkty, po których to naprawdę widać. Wykonane z bardzo dobrego tworzywa cześci są dobrze spasowane, nic nie odstaje i nie lata. Pozdrawiam serdecznie.
#2016-09-05 08:48:39 

konsolowiec

Użytkownik

Kinkietów co prawda nie potrzebowałem ale pozowliłem sobie wejśc i przejrzeć co mają w ofercie i znalazłem cośdo ogrodu – bardzo stylowe lampy. Na pewno je zamówię bo mam niezagospodarowany placyk miedzy budynkami który dobrze byłoby obsadzić krzaczkami i odpowiednio oświetlic. Widze ze mają takie rarytasy jak lampa uliczna, która też by mi sie przydała. Pomimo ze chyba o mnie zapomniałaś, to dziękuję za wskazówki
#2016-09-05 09:21:05 

olinka

Użytkownik